Τετάρτη 30 Μαΐου 2012

Alcatraz (2012)

Σεζόν: 1
Επεισόδια: 13

Περίληψη: To 1963, κατά ένα μυστήριο τρόπο εξαφανίστηκαν οι τρόφιμοι και οι φύλακες από το Alcatraz. To 2012 άρχιζουν να εμφανίζονται ένας ένας χωρίς να έχει περάσει ούτε μία μέρα πάνω τους. Έτσι ο Χάουζερ στρατολογεί την Rebecca Madsen και με την βοήθεια του Dr. Soto προσπαθούν να πιάσουν όλους τους πρώην κρατούμενους. 

Σχόλια: Μία καλή σειρά με αρκετά περιθώρια βελτίωσης! Κατά τη γνώμη μου της ασκήθηκε αδίκως σκληρή κριτική και μαζί με τα όχι και τόσο καλά νούμερα που έκανε, οδηγήθηκε στο κόψιμο. Σίγουρα οι απαιτήσεις ήταν μεγάλες από την αρχή και η σειρά δεν κατάφερε να τις καλύψει (μαζί και τις δικές μου) αλλά πιστεύω με μια δεύτερη σεζόν θα βελτιωνόταν. 

Το ερώτημα είναι: Πλέον αξίζει να τη δει κανείς; 
Kατά τη γνώμη μου αν είσαι μεγάλος φαν του Jorge Garcia, του Sam Neil ή της Sarah Jones, πρέπει να της ρίξεις μια ματιά! Απαντήσεις σε ερωτήματα δεν πρόκειται να πάρεις, αλλά νομίζω το βασικό ερώτημα της σειράς έχει απαντηθεί!!! 

Δείτε το τρέιλερ της σειράς...



Συνολική βαθμολογία: 7/10

18 σχόλια:

  1.  Ειχα παρακολουθησει τα επτα πρωτα επεισοδια οποτε θα κανω κριτικη μεχρι εκει που ειχα δει.Στην πρεμιερα ενθουσιαστηκα με το πρωτο μερος του επεισοδιου αλλα δεν μου αρεσε το δευτερο.Η συνεχεια ηταν απλα αδιαφορη χωρις να λειπουν και καποιες αξιολογες στιγμες.Ειναι αληθεια οτι δεχθηκε σκληρη κριτικη και τα νουμερα δεν ηταν τα αναμενομενα αλλα μεχρι εκει που ειχα δει δεν εβλεπα σημαδια βελτιωσης.Η ιστορια προχωρουσε ειχαμε μυστηρια αλλα δεν....Τα flash-back ηταν πολυ ωραια με τον θορυβο που εκαναν τα καγκελα των φυλακων να δινουν τονο εποχης και γενικα το κλιμα.Σιγουρα αν επαιρνε δευτερη σεζον θα υπηρχε καποια βελτιωση αλλα ηταν μια απογοητευση για τους οπαδους του J.J Abrams!!!Σταυρο τα υπολοιπα επεισοδια πως ηταν μεχρι το φιναλε;;βελτιωθηκε;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ την 1η απογοήτευση την πήρα όταν είδα το τρέιλερ! Πριν το δω περίμενα ότι θα αναφέρεται ολόκληρη η σειρά στο 1963 και θα είναι σειρά εποχής-δράμα! Από εκεί και πέρα το είδα μόνο και μόνο για Jorge Garcia και μου άρεσε λιγάκι! Αντίθετα με εσένα εμένα μου άρεσε περισσότερο το 2ο από το 1ο επεισόδιο, και πιο πολύ μου άρεσε το 3ο!!! Τώρα άμα το στάματησες εκεί μην το ξεκινάς, δες το φινάλε μόνο αν δεν βαριέσαι... τα υπόλοιπα (όπως πλησιάζει στο τέλος) τα αυτοτελή μου φαίνονταν πιο βαρετά... τα αρχικά ήταν πιο ωραία!!! Το φινάλε όμως μου άρεσε (όχι άριστο, αλλά ήταν καλό και άνοιξε μέτωπα για τη 2η σεζόν... που δε θα έχουμε :P).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. stavrosLost an 8es,epeidh maresei n asxoloumai mauta,mporw n s ftia3w logo gia to blog sou edw.an 8es pes m

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Logo εννοείς για εικόνα πάνω πάνω (εκεί που λέει tv-island;). Λέω να το αφήσω έτσι για λίγο καιρό (είναι μικρό και λιτό και δεν πιάνει πολύ χώρο και μου άρεσε κάπως όταν πειραματιζόμουν στην αρχή). Πάντως άμα έχεις τίποτα για τη σελίδα στο facebook, ευχαρίστως! Δεν έβρισκα κάτι που να με συναρπάζει και το έβαλα αναγκαστικά! 
    Ευχαριστώ για την προθυμία όπως και να 'χει :)  

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βλέπω μεγάλη προθυμία για προτάσεις logo, μιας και έκανα και εγώ μία πρόταση χθες στο mail του fringe! Άσχετο με το ποστ σχόλιο, αλλά κολλούσε στην αναφορά logo σε blog! ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Sorry, τώρα το είδα το e-mail στο fringe, σου απάντησα! 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. eno sthn arxh then mou arese + oti epeze o aolytos ksenerotos o  Jorge Garcia(o monathikos mazi me ton tsarly pou then phgena apo to lost) sthn synexeia meta to 5o episodeio marese para poly.krima pou stamathse

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έλα ρε, μεγάλη αδυναμία ο Χιούγκο :p 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ε οχι και ξενερωτος ο Jorge Garcia!!!! Eνταξει δεν ηταν ο ανθρωπος της δρασης αλλα ειχε ωραιες ατακες αυτο το dude ηταν απλα μαγικος ο τροπος που το ελεγε και ηταν απο τους βασικους χαρακτηρες της σειρας.Μαζι με τον τσαρλι ηταν διδυμο αφασιας ειχαν τρομερους διαλογους.Οταν πεθανε ο Τσαρλι (που ηταν μια απο τις πιο συγκινητικες στιγμες της σειρας επειδη ηξερε οτι επρεπε να πεθανει για να σωθουν οι αλλοι) ο Χιουγκο δεν ηταν ο ιδιος με πριν!!!! Τωρα που ξαναβλεπω το Επος νιωθω παλι αυτο το κραμα θαυμασμου και συγκινησης για την Σειρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Συμφωνώ απόλυτα για άλλη μια φορά!!!! Δηλαδή τα 'πες όλα!!!! Εγώ του είχα τρελή αδυναμία του Χιούγκο σε ολόκληρη τη διάρκεια του Έπους! Και μου άρεσε το τέλος του σαν χαρακτήρας, το ευχαριστήθηκα πολύ!!!! 

    Και εννοείται συμφωνώ και για Τσάρλι, από τους πιο συγκινητικούς θανάτους σε σειρά EVER!!!! 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Thank you , brother (οπως θα ελεγε και ο Desmond) !!!!!!!!! Καλο μηνα κιολας παιδια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. stavrosLost  8a sou ftia3w gia to facebook tote :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Νταξει η 1η σεζον ηταν αρκετα χλιαρη αλλα ειμαι πεπεισμενη οτι αν πηγαινε 2η σεζον θα βλεπαμε ωραια πραγματα... 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλό μήνα παιδιά!!!!!!!!!!!!!!!!

    thanks Φοίβο!!!! 
    Συμφωνώ με Εύη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ κακή σειρά για μένα που δεν άξιζε 2η season! Επίσης η σειρά ήταν ένας από τους λόγους (όχι ο βασικότερος ) που ανανεώθηκε το Fringe. Αν έβαζα μια βαθμολογία θα έβαζα 4/10 !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Από τους βασικότερους ήταν σίγουρα! Άμα ανανεωνόταν για 2η σεζόν θα ήταν στη θέση του Fringe! 
    Εγώ βέβαια δεν το βαθμολογώ τόσο χαμηλά γιατί κάποιοι κακοί είχαν αρκετό ενδιαφέρον και γενικά δεν θα την έλεγα βαρετή σειρά! 

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πολλα υποσχομενη σειρα, με παρα πολυ καλο καστ και ωραιο soundtrack.
    Οντως η 1η σαιζον ηταν χαμηλοτερη των προσδοκιων μας αλλα το να κοπει η σειρα για να συνεχισει το...Touch, δεν ειναι λογικο. Ειναι απλα μαλακια. Συμφωνω κι εγω με την Ευη οτι αν τυχον πηγαινε 2η σαιζον θα βλεπαμε ωραια πραγματα...
    Και θα καναμε κιολας Evhh ! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ναι και εμένα αυτό είναι που με τρώει, ότι ανανεώθηκε το Touch αντί αυτού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή