Τετάρτη 5 Δεκεμβρίου 2012

Review: Sons of Anarchy - Season 5


Όπως κάθε χρόνο τέτοια εποχή, έτσι και φέτος άλλη μία σεζόν του SoA φτάνει στο τέλος της. Αν και αρχικά είχα τις αμφιβολίες μου, τελικά αποδείχθηκε πολύ καλή σεζόν με μπόλικες εξελίξεις στα 13 αυτά επεισόδια, έχοντας ένα ολοκληρωμένο πλάνο από την αρχή της σεζόν μέχρι το τέλος....

Αναλυτικότερα μου άρεσε:

1. Το πλάνο της σεζόν... Από την αρχή της σεζόν βλέπαμε γεγονότα που φαινομενικά ήταν ασύνδετα μεταξύ τους, ώσπου ήρθε το season finale να μας διαψεύσει. Ο Τζαξ είχε ένα ωραίο σχέδιο για να βάλει τα πράγματα στη θέση τους. Αρχικά συναντήσαμε τον Πόουπ, όπου μπήκε σε κόντρα με το κλαμπ αφού ο Τιγκ σκότωσε την κόρη του. Για εκδίκηση, ο γκάνγκστερ σκότωσε την κόρη του Τιγκ και έβαλε στη φυλακή 4 γιους. Εκεί πρότεινε συμφωνία στον Τζαξ, με αντίτιμο τη ζωή ενός γιου. Αυτός ο "γιος" ήταν ο Οπι ο οποίος θυσιάστηκε για να σωθούν οι υπόλοιποι. Εκεί ο Τζαξ πήρε με το μέρος του τον Τινγκ. Ο Οπι ήταν σαν αδερφός του Τζαξ, και αυτό οδήγησε τον Τζαξ στην κατάρρευση και τη δίψα για εκδίκηση. Οργισμένος αποφάσισε να σκοτώσει όλους όσους ήταν μπλεγμένοι στο θάνατο του παιδικού του φίλου... και το έκανε, αλλά στο τέλος ξεχάσαμε ότι αυτός που πραγματικά ήταν υπεύθυνος ήταν ο ίδιος ο Πόουπ... αλλά ο Τζαξ δεν το ξέχασε.

Από την άλλη, ο Τζαξ είχε ένα άλλο ζήτημα που τον προβλημάτιζε από την προηγούμενη σεζόν, το οποίο ήταν η καταστροφή του Κλέι. Ο Κλέι είναι υπεύθυνος για πολλές ανωμαλίες που συνέβησαν στη ζωή του Τζαξ, αλλά λόγω του Καρτέλ ο Τζαξ δε μπορούσε να τον πειράξει. Ύστερα μέσω της βοήθειας της πιστής του γυναίκας, ο Τζαξ κατάφερε να αφαιρέσει αυτό το βάρος από τους ώμους του. Το μόνο που έμενε ήταν να αποδείξει την ενοχή του Κλέι στη λέσχη.

Ο Κλέι νωρίτερα οργάνωνε επιθέσεις σε σπίτια στο Τσάρμινγκτον για να πέσουν υποψίες στον Τζαξ και να αποχωρήσει από την αρχηγία. Γρήγορα αποδείχθηκε ότι τα νέα μέλη βρίσκονταν πίσω από τις επιθέσεις, αλλά μετά από τη δολοφονία της γυναίκας του Ιλάι, τα πράγματα έγιναν πολύ δύσκολα για τους νέους, με αποτέλεσμα να αρχίσουν να μιλάνε για τον Κλέι προκειμένου να διασφαλίσουν τη ζωή τους. Δυστυχώς όλα έμειναν στα λόγια και ο Τζαξ δεν είχε απτές αποδείξεις, γι' αυτό ο Μπόμπι έκλεισε συμφωνία με τον Κλέι ότι αν ομολογήσει για τα λάθη του, θα τον αφήσει να ζήσει αλλά θα φύγει από τους Sons. Και έτσι έγινε! Όμως ο Τζαξ δεν ήταν ευχαριστημένος από το αποτέλεσμα γι' αυτό οργάνωσε ένα σχέδιο να καλύπτει όλα του τα συμφέροντα.

Στην τελευταία συνάντηση Τζαξ-Πόουπ, όπου ο αρχηγός του κλαμπ θα παρέδιδε τον Τιγκ στον γκάνγκστερ, ο Τζαξ βρήκε την τέλεια ευκαιρία να εφαρμόσει το σχέδιο του. Έδωσε στον Τιγκ την ευκαιρία να εκδικηθεί για τον θάνατο της κόρης του... αλλά μέσω αυτής της κίνησης εκδικήθηκε ο Τζαξ τον πραγματικό δολοφόνο του καλύτερου του φίλου, αλλά παράλληλα παγίδεψε και τον άνθρωπο που του κατέστρεψε την ζωή, τον Κλέι (αφού πυροβόλησε τον Πόουπ με το όπλο του Κλέι, πράγμα που κάνει τον Κλέι τον νούμερο ένα καταζητούμενο στις φυλακές). Ο Κλέι πλέον πάει φυλακή και οι ώρες του είναι μετρημένες (μέχρι να γίνει κάτι τουλάχιστον). Αυτό το σχέδιο ήταν καταπληκτικό, περιείχε τα πάντα και στο τέλος βγήκε καθαρός ο Τζαξ... θύμισε φινάλε 3ου κύκλου. Τελικά ο κύκλος ( sOa ) στην αφίσα δεν ήταν τυχαίος!!! Όλες οι εξελίξεις οδήγησαν σε αυτό το αποτέλεσμα!!!


2. που είχαμε τουλάχιστον έναν θάνατο βασικού χαρακτήρα... αυτός ο θάνατος ήταν του Όπι, και μάλιστα τον είδαμε αρκετά νωρίς (5.03) όπου σηματοδότησε όλα τα γεγονότα που ακολούθησαν. Σε αυτό το σημείο έγινε η αλλαγή του Τζαξ σε έναν αδίστακτο άνθρωπο. Εκεί έγινε η μεγαλύτερη εξέλιξη στον χαρακτήρα του Τζαξ... άμα γυρίσουμε στα πρώτα επεισόδια θα δούμε την Τζέμα και τον Κλέι να φοβούνται μήπως ο Τζαξ είναι πολύ "μαλακός", που να ήξεραν... Σίγουρα ήταν θάνατος που εξυπηρέτησε την πλοκή!!!

3. Η δράση της.... Αυτή η σειρά στον τομέα "δράση" πιστεύω είναι 1η από αυτές που παίζονται αυτή τη στιγμή. Δεν δείχνει απλά ξυλίκι όπως δείχνουν άλλες action σειρές, αλλά πρωτοτυπεί με φανταστικό τρόπο δείχνοντας μας "μάχες" στο δρόμο με γρήγορο πιστολίδι και ασταμάτητο κυνηγητό. Ατυχήματα, θύματα, αλλά και παράπλευρες απώλειες με μουσική υπόκρουση από διάφορα ροκ, ραπ, χιπ-χοπ κομμάτια ανάλογα με την περίσταση. Αυτές οι σκηνές δράσεις μου θυμίζουν πολύ το video game, Grand Theft Auto. Ειδικά σε αυτή τη σεζόν νομίζω ήταν πιο έντονες αυτές οι σκηνές!!!

4. Η ερμηνεία του Charlie Hunnam... Από πέρυσι είχα αρχίσει να τον βλέπω πιο σοβαρά ως ηθοποιό αλλά φέτος έκανε την απογείωση. Του δόθηκε η ευκαιρία να παίξει κάτι διαφορετικό, έναν άλλο ρόλο, το ρόλο του αδίστακτου και τα πήγε περίφημα  Πέρα από αυτό, του πάει ιδιαίτερα το μάγκικο στυλάκι του αρχηγού που δε σηκώνει μύγα στο σπαθί του. Ελπίζω να δούμε περισσότερα από Τζαξ στις επόμενες σεζόν... και αν "μαλακώσει" δεν πειράζει, αλλά καλού κακού ας κρατήσει μία ισορροπία, γιατί μπορεί :)

5. Πλέον έχουμε λίγα και καλά μέλη... συνήθως είχαμε πολλά μέλη στο κλαμπ, πολλών εκ των οποίων δεν ξέραμε ούτε τα ονόματα τους. Πλέον έχουμε λίγους και καλούς, 7 άτομα, δεν χρειάζονται περισσότεροι. Αν και να πω την αμαρτία μου δε θα με χάλαγε να αποχωρούσε ο Χάπι... Επίσης, ο Φιλ δε μου ταιριάζει πολύ με το κλαμπ, αλλά τον συμπαθώ.


Ωστόσο κάποια πράγματα με χάλασαν λίγο. Θα είμαι συνοπτικός:

1. Η Gemma... o χαρακτήρας της έγινε πιο σπαστικός από ποτέ. Ειδικά στα πρώτα επεισόδια της σεζόν, όχι μόνο ανακατευόταν εκεί που δεν την έσπερνε, αλλά δρούσε ασυλλόγιστα, πέρα από κάθε λογική. Καθόλου μυαλό πια;;; καθόλου προσωπικότητα;;;

2. Nero Padilla.... η ιστορία αυτού του ανθρώπου δε μου άρεσε καθόλου, ίσως φταίει το γεγονός ότι σιχαίνομαι τον γεροντοέρωτα του με την Τζέμα, ίσως ότι μου φαίνεται λίγο filler και αχρείαστο αυτό το κομμάτι στη σειρά. Το κακό είναι ότι θα τον έχουμε και του χρόνου.

3. Άσκοπη χρήση σεξουαλικών σκηνών... ώρες ώρες μου φαίνεται ότι χάνει το χαρακτήρα της η σειρά μόνο και μόνο για να εντυπωσιάσει, χωρίς να αποσκοπεί κάπου. Για παράδειγμα, θεωρώ αχρείαστο το γεγονός που η ετεροθαλής αδερφή του Νίρο ήθελε να δει τον ίδιο με την Τζέμα να απαυτώνονται προτού τα τινάξει. Επίσης η εμφάνιση του Walton Goggins στο ρόλο του τραβεστί μου έφερε λίγο ανακατωσούρα (άμα ήταν άλλος ηθοποιός μπορεί να μου ήταν αδιάφορο, αλλά όχι αυτός!!!). Τέλος, ο αυνανισμός της Τάρα απλά αχρείαστος... ώρες ώρες απορώ πραγματικά. Anyway!

4. Η αποχώρηση του Κλέι... ήθελα να γίνει ένα μεγάλο "μπαμ" και να αποχωρήσει, αλλά αντί γι' αυτό μου φάνηκε κάπως πιο ομαλή η αποχώρηση του από το κλαμπ. Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο, αλλά ένα παράπονο το έχω.

5. Μια γενική κοιλιά στη μέση της σεζόν...  ήταν 3-4 επεισόδια στη μέση της σεζόν που μου φάνηκαν πεσμένα, αλλά μετά την αποκάλυψη ότι ο Κλέι ήταν πίσω από τις επιθέσεις σιγά σιγά ανέβηκε η σειρά στα μάτια μου.

Υ.Γ. Αυτά από μένα!!! Εσάς πως σας φάνηκε;;;

6 σχόλια:

  1. 1. "Οργισμένος αποφάσισε να σκοτώσει όλους όσους ήταν μπλεγμένοι στο θάνατο του παιδικού του φίλου... και το έκανε, αλλά στο τέλος ξεχάσαμε ότι αυτός που πραγματικά ήταν υπεύθυνος ήταν ο ίδιος ο Πόουπ... αλλά ο Τζαξ δεν το ξέχασε" Ούτε εγώ το είχα ξεχάσει. :P

    2. "Ο Κλέι πλέον πάει φυλακή και οι ώρες του είναι μετρημένες (μέχρι να γίνει κάτι τουλάχιστον)" Ναι μωρέ... δεν νομίζω να πεθάνει πριν το τέλος της σειράς...

    3. Εμένα πάντως με κουράζει η δράση και το πιστολίδι της σειράς! Ανούσιο... Έτσι κι αλλιώς όποιος και να πεθάνει/τραυματιστεί δεν με ενδιαφέρει...

    4. "Πλέον έχουμε λίγα και καλά μέλη" Εγώ θα έλεγα πως πλέον έχουμε λίγα μέλη και πως τα καλά έχουν πεθάνει...

    5. "η εμφάνιση του Walton Goggins στο ρόλο του τραβεστί μου έφερε λίγο ανακατωσούρα" Για μένα ήταν το πιο διασκεδαστικό σκηνικό της σεζόν...!!! Είχε πλάκα να βλέπω τον Goggins έτσι...!!!

    6. "Μια γενική κοιλιά στη μέση της σεζόν" Εμένα η κοιλιά της σεζόν μου φάνηκε μεγαλύτερη κι ελπίζω να κάνει δίαιτα πριν την 6η σεζόν... :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. 1. Εγώ κάπου στο πίσω μέρος του μυαλού μου το είχα, αλλά πίστευα ότι η "εκδίκηση" είχε τελειώσει! 

    2. ούτε εγώ... του χρόνου θα γίνει πάλι κακός, αφού προδόθηκε από τους πάντες! 

    3. Εμένα με πωρώνει σε αυτή τη σειρά :)))) ... δεν είναι και Jack Bauer αλλά εντάξει... είναι κάτι διαφορετικό!

    4. Εμένα δε με χάλασαν οι θάνατοι (για τον Πάινι μόνο στενοχωρήθηκα λίγο στην προηγούμενη σεζόν!).

    5. Μπλιαχ μπλιαχ μπλιαχ (στο χω ξαναπεί κανα 2 φορές :PPP) 

    6. Χαχαχα, ωραίος! Ας το ελπίσουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 1. Θα ήταν βλακεία αν το άφηνε έτσι...

    2. Μακάρι...!!!

    3. Για μένα είναι σκέτο μπαμ-μπουμ... δεν έχει αγωνία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mπραβο για την αναφορα στο ΥΠΕΡΤΑΤΟ Grand theft auto,Σταυρο!πολυ καλη η review,αν και εγω ειμαι ακομα 4ο:P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχαριστώ ευχαριστώ :)))) ... Κοντεύεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. I lovе your blοg.. νеry nicе сolors & themе.

    Did you maκe this wеbsite уouгself οr
    diԁ yοu hire somеone tο
    do it foг you? Plz гeply aѕ Ι'm looking to create my own blog and would like to know where u got this from. thanks

    Also visit my web site ... recycling cars for cash

    ΑπάντησηΔιαγραφή